Bestellen

BESTELPROCES

Hierna volgt een uitgebreide beschrijving van het bestelproces bij STYLEWORKS.nl. Mocht je toch nog vragen hebben dan helpen we je graag telefonisch, per Whatsapp of per e-mail verder.

We zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar tussen 9:30u en 17:00u op telefoonnummer +31 (0)68 1000 270. Ook via Whatsapp zijn wij op dit nummer bereikbaar. Mailen kan via ons contactformulier (Klik hier) of door rechtstreeks een berichtje te sturen naar contact@styleworks.nl.

Stap 1 – Shoppen
  • Scroll door de STYLEWORKS.nl-shop. Heb je iets gevonden dat je bevalt? Klik dan op het item om de bestelling in gang te zetten.
  • Selecteer de gewenste maat. Twijfel je? Raadpleeg dan het maat advies.
  • Na de keuze voor de juiste maat heb je twee mogelijkheden:
    • Klik op ‘BESTELLEN’ om het gewenste item in je winkelmandje te plaatsen.
    • Ben je nog niet helemaal zeker van je zaak en wil je nog even nadenken over het item? Klik dan op ‘WISHLIST’. Op die manier onthouden we het item voor je en kun je bij een terugkerend bezoek aan onze webshop alsnog eenvoudig je bestelling plaatsen. Je kunt je wishlist raadplegen door te klikken op het hartje rechts bovenaan de pagina.
  • Klaar met winkelen? Ga dan naar je winkelmandje rechts bovenaan de pagina en klik op ‘WINKELMAND BEKIJKEN’.
  • Controleer nog even goed of alle gewenste items in je winkelmandje zitten. Check ook de maat en het aantal en voer eventueel een kortingscode in. Klopt je bestelling? Klik dan op ‘DOORGAAN NAAR AFREKENEN’. Mocht je nog items willen toevoegen aan jouw bestelling klik dan op ‘VERDER WINKELEN’.

LET OP! Items in je winkelmandje of whishlist zijn niet gereserveerd. Pas zodra wij een volledig afgeronde betaling hebben ontvangen, worden onze artikelen voor je gereserveerd. Dit voorkomt dat niet afgerekende winkelmandjes de door jou gewenste items onbeschikbaar maken.

Stap 2 – Persoonlijke gegevens opgeven
  • In het volgende scherm dien je je persoonlijke gegevens in te voeren. De vlakken met een sterretje zijn verplicht. Indien je nog geen kortingscode hebt ingevoerd en dit wel wenst te doen, dan kan dit alsnog door te klikken op ‘Klik hier om je code in te vullen’.
  • Indien alles juist is ingevoerd dien je de algemene voorwaarden door te nemen en hiervoor akkoord te geven. Klik hiervoor het desbetreffende vinkje aan.
  • Desgewenst kun je nog een bestelnotitie bijvoegen bij je bestelling. Doe dit in het daarvoor bestemde vak.
  • Onderaan het scherm zie je vervolgens een overzicht van de gehele bestelling. In dit vak kun je nogmaals je bestelling controleren en dien je een keuze te maken voor de gewenste betaalmethode. Vink de gewenste methode aan en klik, indien alles juist is ingevoerd, op ‘BESTELLING PLAATSEN’.
Stap 3 - Betalen
  • Je wordt nu automatisch doorverwezen naar het gekozen betaalsysteem. Doorloop de betaling zoals je gewend bent.

BELANGRIJK! Wij vinden het van groot belang dat online winkelen veilig is. Bij STYLEWORKS. winkel je dan ook altijd in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Ook worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden. Wees ook zelf alert op je eigen (online) veiligheid. Zo raden wij aan om je inloggegevens nimmer te delen met anderen. Zo ben je er zeker van dat niemand misbruik kan maken van jouw account.

Ook de betaaltransacties die worden verricht op STYLEWORKS.nl worden beveiligd afgehandeld door het betaalsysteem van Mollie Payments. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in ons computersysteem. De beveiligde omgeving voor veilig betalen op STYLEWORKS.nl kun je herkennen aan het slotje in de adresbalk van de pagina.

Stap 4 – Bestelbevestiging
  • Als het gehele proces juist is doorlopen opent zich een nieuwe pagina waarin je bestelling wordt bevestigd.
  • Tevens ontvang je van ons per e-mail een ontvangstbewijs met daarin een overzicht van je bestelgegevens. Je bestelling is nu bij ons in behandeling en wordt zo spoedig mogelijk naar je toe gezonden.

LET OP! Als je niet binnen enkele minuten na de bestelling een bevestiging ontvangt, kan er iets mis zijn gegaan:

  • Mogelijk ziet je provider onze automatische e-mails als SPAM. Check je SPAM-box of de bevestiging misschien hierin is beland.
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mailadres.
  • Er heeft zich een andere fout voorgedaan.

Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen (dus ook niet in je SPAM-box) neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website of stuur een e-mail naar contact@styleworks.nl. Wij komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een statusupdate van je bestelling.

LET OP! Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kunnen wij niet garanderen dat de items in je bestelling zijn gereserveerd. Om teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen doen wij ons uiterste best je zo spoedig mogelijk te informeren over de status van je bestelling.

BESTELLING VOLGEN

Je wordt door ons dan wel PostNL op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Zo ontvang je een Track & Trace code, waarmee jij je pakketje kunt volgen tot het moment dat het bij jou wordt afgeleverd.

AFGERONDE BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Na plaatsing is het helaas niet mogelijk om online wijzigingen aan te brengen in je bestelling. Neem in zo’n geval contact met ons op zodat we samen kunnen bezien welke mogelijkheden er nog zijn om aanpassingen te doen. Dit is afhankelijk van de status van de verwerking.

App of bel ons.

Je kunt ons appen of bellen via het nummer +31 (0)68 – 1000 270. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 9:30u en 17:00u.

Mail ons

Mailen kan natuurlijk ook. Gebruik daarvoor ons contactformulier. We komen dan zo spoedig mogelijk bij je terug met een reactie.

ADRESWIJZIGING

Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is slechts nog mogelijk indien de bestelling nog niet is afgeleverd bij PostNL. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar contact@styleworks.nl

. Vermeld hierbij duidelijk:

  • De naam waaronder je hebt besteld.
  • Je bestelnummer.
  • Het aangepaste adres.