KLACHTEN & GARANTIE

KLACHTEN

Er is niets zo leuk dan mensen blij maken! Ook wij weten dat en zullen er dus alles aan doen om iedereen de beste service en kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals we hadden gewild. Klachten zijn dan helaas onvermijdelijk. Mocht het bijvoorbeeld voorkomen dat een item niet in orde is, de levertijd onnodig lang was of is de bestelling niet helemaal juist is verlopen, laat het ons dan direct weten. Wij begrijpen hoe verveld dat is en willen je uiteraard zo snel en goed mogelijk helpen!

Contact met ons opnemen kan als volgt:

App of bel ons
Je kunt ons appen of bellen via het nummer +31 (0)68 – 810 002 70. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 9:30u en 17:00u.

Mail ons
Mailen kan natuurlijk ook. Gebruik daarvoor ons speciale contactformulier (Klik hier). We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een reactie.

INCOMPLETE BESTELLINGEN

Blijkt bij levering van jouw bestelling dat er een item niet is meegeleverd, neem dan even contact met ons op via het contactformulier (Klik hier). Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd:

  • Het product bleek niet op voorraad.
  • Het product bleek beschadigd.
  • Er is een fout gemaakt bij onze orderverwerking.
  • Een product is bij ons achtergebleven.

Wij proberen jou als klant altijd tijdig op de hoogte te brengen over het feit dat je bestelling niet compleet kan worden geleverd. Helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege de opening- en sluitingstijden van onze klantenservice. Mocht dit voorkomen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier met de vermelding van jouw klacht. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

BESCHADIGINGEN

is jouw bestelling tijdens verzending beschadigd of blijkt iets anders niet in orde na het openen van de verpakking? Neem dan even contact (klik hier) met ons op zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

STYLEWORKS. kan ten alle tijden kan vragen om een foto van het beschadigde product.

GARANTIE

Na verloop van de 20 dagen retourstermijn biedt STYLEWORKS. geen garantie meer op artikelen. Mocht binnen de periode van 20 dagen een item beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, meldt dit dan direct via het contactformulier (Klik hier). We zoeken dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Uiteraard geldt de garantie alleen als sprake is van een gegronde klacht. De klacht is per definitie ongegrond als deze is veroorzaakt door:

  • Opzettelijke beschadiging of door nalatigheid. (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud;
  • Uitzonderlijke slijtage;
  • Beschadiging door het niet volgen van wasvoorschriften (zowel in het artikel als op de website).